sâmbătă, 6 martie 2010

my only hope !



Sunt o mie de forme de a spune "da", insa numai cateva de a spune "nu". Aceste cateva forme releva cat de fixati suntem pe aspecte negative, pe refuzuri, pe interdictii.
De asemenea, observam ca sunt milioane de motive pentru care suntem/devenim rai.
Eu azi, vreau sa exprim un motiv pentru care deseori, simt ca exista si bunatate.




* Stateam pe patul cu arcuri din camera ei, ma privea cald, si afectuos, si stiam ca nu exista alt univers in care sa ma simt mai protejata.
Aveam 3 ani, si ma simteam de 30, ma simteam om mare, pentru ca tocmai imi laudase incercarea de a cobori singura din pat.
* Stateam la masa, si imi oferea acea specialitate, "inventata numai pentru mine". Aveam 4 ani, si nici nu ajungeam bine de pe scaunul de unde stateam , o priveam lenes si nemultumita, pe cand imi oferea sarutari calduroase pe obraz, si'mi spunea "ingerasul mami".
* Stau acum in fata calculatorului, si ma gandesc ca intotdeauna va fi acolo, dincolo de scutul protector al privirii impasibile si impersonale pe care o afisez in fiecare zi. Ea va fi intotdeauna acolo, ma va imbratisa si imi va oferi etalonul la care ma raportez in fiecare zi. Ea va fi acolo, pentru ca ea, este un model perfect al femeii, pentru ca ea m'a invatat cum sa iubesc viata, pamantul, cartile, cum sa trec peste fiecare picatura de tristete.
Si ma doare cand o doare! Si as mai vrea sa fac cat doua fete, sa nu'i mai simta atat lipsa..
Si din nou, ea va fi acolo si ma va imbratisa mereu, chiar si dupa ce nu vom mai fi.
Ea este motivul pentru care imi doresc sa fiu buna in fiecare zi, motivul pentru care sufletul meu fluiera de bucurie si optimism, doar cand o vede!

[ Ramai portia mea de bucurie zilnica! ]