marți, 13 aprilie 2010

O fraiera. :-j


Buna! Ma numesc Oana si sunt o fraiera. Fraiera pentru ca imi placeau cuvintele frumoase, momentele de singuratate si sunetele linistite. Sunt fraiera pentru ca am idealizat oamenii mai mult decat meritau, pentru ca mereu am iubit mult prea devreme si asteptam mai mereu tot iubire la schimb! Fraiera pentru ca de fiecare data aflu' ultima, lucruri prioritare care tin in special de viata mea. Fraiera pentru ca imi gaseam fericirea in lucrurile simple, pentru ca simteam si credeam ca sentimentele si emotiile vorbesc despre partea cea mai frumoasa din noi. Oare la mine mai exista aceasta parte frumoasa?! Anyway.. sunt fraiera. Fraiera pentru ca de multe ori am crezut ca rezlov mai multe prin "a spune" decat prin "a face", pentru ca de multe ori am crezut lucruri spuse in graba si fara nici un invelis sentimental. Fraiera pentru ca fug de oamenii, pentru ca tac exact atunci cand ar trebui sa ranesc inapoi. Ahh. Cat mi'ar placea sa am acum in fata anumite persoane! Si tot asa.. Fraiera pentru ca aleg de multe ori copilariile, decat viata asta prea serioasa si monotona. Dar pentru asta nu trebuie sa fiu condamnata. Toti procedam asa.
Mai sunt fraiera si pentru ca imi pasa! Sau cel putin mi'a pasat mai mult decat ar fi trebuit. Fraiera pentru ca intotdeauna am recunoscut si asumat tot ce am simtit.
Adevarul e ca eu nu stiu sa ma prefac, nu stiu sa ascund..
Nu stiu sa fiu altfel decat sunt. Eu raman ce'am fost.. o fraiera!

2 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-ai redeschis blogul Oana.
    mi-as dori f tare sa ramai pt totdeauna o "fraiera" nu k mine un prost:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu esti o fraiera! Nu esti deloc o fraiera!
    Din contra, esti o persoana speciala, si cine te place te place asa cum esti!
    Iar daca nu stii sa te prefaci, sau sa te ascunzi nu inseamna nimic [in sensul rau]. Ce e mai bun decat adevarul/sinceritatea?

    RăspundețiȘtergere