duminică, 24 ianuarie 2010

b.


Eram undeva prin clasa a treia ..!

[..] tin minte ca si cand ar fi fost ieri. Eram mica..si aveam si eu un necaz. Undeva ..intr'un colt de sopron , in casa in care am copilarit..se afla o bicicleta.! Nu ..nu te gandii ca era o minunatie pe doua roti , cu suspensii si mii de viteze.!
Era ..doar o simpla bicicleta..! Plina de praf ..pe deasupra.!
Si cu toate acestea..zilnic imi facea cu ochiul ..printre firele de paianjan! Mi se parea atat de misterioasa ..acolo ..singura intr'un colt.! Ma gandeam mereu ..de ce ea nu are pe cineva care sa'i semene..asa cum eu ii aveam pe C. si Fl. !
Ma tot plimbam pe langa ea..o mai stergeam din cand in cand ..poate poate ..ma vede si pe mine cineva cat de drag imi era de ea..! In comparatie cu statura mea..era destul de mare..! Dar asta nu ma impiedica sa o iubesc.!
A fost dragoste la mai multe priviri bine aruncate .!
Si tot plimbandu'ma si rasucindu'ma pe langa ea..zilnic, al meu frate isi da seama , in sfarsit , de dragostea mea tacuta! Si ma ajuta intr'un final ..sa o scot din acel loc atat de intunecat ..sa o spal ..si in cele din urma ..sa o domin cu statura'mi micuta.!
Nu am cum sa uit aceea zi! Nu am cum sa'mi uit fericirea din ochii.. Nu am cum sa'mi uit satisfactia si incantarea sufletului.! Asa ceva nu se uita.. Si ..totusi.. A fost doar o simpla bicicleta ..pot spune multi!
Dar nu a'ti inteles esentialul ..
Ea m'a asteptat sa cresc ..! Ea ..a avut rabdare cu mine ..si nu m'a aruncat .! Ea a stiut sa taca in coltul ei ..si sa'si indure singuratatea ..fara sa cada ! Mi'a fost cel mai bun exemplu de viata .. necuvantator!
Ea nu a fost doar o simpla bicicleta prafuita! Ea ..a fost bicicleta mea.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu