duminică, 24 ianuarie 2010

Cioburi de acadea.


Eu si ea..
Ea..cel mai imens , bun , iubitor , extraordinar suflet din cate mi'a fost dat sa vad! Si nu exista nici un dram de exagerare in tot ce voi scrie aici..
Citeste ..si simte exact cum este!
[..] Intotdeauna a ales sa se ascunda. Si o inteleg .. Lumea este prea rea pentru un suflet ca al ei..si nu de multe ori ..mi'a venit ranita! Dar ..asta nu are o asa mare importanta.. Pentru ca lumea nu se va schimba niciodata, iar asta se stie dintotdeauna.! Ce este important si in acelasi timp socant..este ca eu i'am adus cea mai mare durere ..de cele mai multe ori! Pentru ca am spus lucruri mari ..care nu ar fi trebuit nici sa le gandesc.! Si au durut ..! Chiar ma gandesc ..uneori..cum am facut , ca de fiecare data ..sa o ranesc. Si ea , nu a spus nimic..A tacut , inghitit , indurat , crezut ..si a ramas tot acolo! Odata ..totul era altfel intre noi..! Odata ..am stiut sa'i dau un colt de Rai..pe care m'ai tarziu l'am destramat. Dar ea.. ma asteapta intr'o zi sa revin , sa uit ce m'a durut si povestea s'o rescriu.. Dar vezi tu?! Nici stilou , nici calimara nu mai am . Pentru ca eu demult nu mai sunt ce eram..! Asta ma seaca de puteri .! Pentru ca de fiecare data apar si nu pot sa stau mai mult de o zi in Raiul nostru.. Nu ca nu m'as simtii bine.. Nu ca nu este singura cu care pot sa vorbesc .. Nu ca nu este singura care atunci cand ma ia in brate , ma bufneste plansul .. Nu , nu te gandii ca este ceva din toate acestea! Ci , pur si simplu.. Tot ce a fost odata ..oricat de mult am vrea..nu poate sa mai fie ! Pentru ca viata merge inainte si .. noi am ramas undeva in spate! Ea mi'a format caracterul care il am astazi.! Si daca as putea vreodata sa o rasplatesc pentru tot ce a facut pentru mine..nu as ezita.! Dar ..aici , nu am cu ce. Nici o avutie lumeasca nu o sa o rasplateasca vreodata.
Poate doar in Cer.!
In continuare ..va ramane speranta mea.! O persoana din cele care le iubesc mai mult pe lumea aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu