vineri, 29 ianuarie 2010

Amalgam.


Capul pe spate. Tresarire. Ochii inchisi la refuz. Suspin. O lume rea. Ganduri neintelese. Iubire in zadar. Realitate dura. Parul in dezordine. Lacrima. Durere in tample. Gicuta. Neputinta. O bucata de speranta. Intrebari. Vina mea. Lumina veiozei. Amintiri. Soapta. Dor imens. Sarut. Imbratisari. Maini. Oboseala.Inima bolnava. Pui de inger.Genunchi in rugaciune. Tatal ceresc. Ma iubeste. Minune. Zbor inalt. Zambet. Fericire.Ras frumos. Blandul glas. Perfectiune. Suflet pierdut. Doar un singur "4". Imi pasa. Prefata, cu o fata de gheata. Iarna. Liniste. Timp. Doua cuvinte. Batse. Singuratate. Sabat . Ceas. Abandon. Lipsa Crinei. Nevoie de afectiune. Putin lapte. Iubire. Tu-eu si eu- tu. Nimeni ca noi doi. Mereu aici. Vis. Cine as vrea sa fiu si cine sunt. Suflet plangand. Vorbe grele. Noapte alba. Cadere. Ochii negri. Atingere usoara. O garsoniera. Negru. O moneda. Etajul 7. Prima idee. O esarfa. Ultimul vis. Parfumul meu - parfumul tau. Nor cenusiu.Rezonanta literei "G". Disperare sau calm absolut. Infinit. Senzatie.Un dus fierbinte. Serpentine. Adoramus. Indragostita intr'un mod scandalos. Bucegi. Iti multumesc. Clipa. Putere. Intelepciune tot mai des. Defect. Frica. Lasitate. Viata- pretios dar. Picioare in foc. Materie . Faclie. Ratacire. Ajutor. Tradare. Iertare. Margine de lume. I.E.D.S.T.T.I.B. Definitiv. Tacut. Curiozitate. Ros de unghii. Vorbe lichefiate. Propiile iluzii. Naiva- numele meu.Capitol incheiat. Da'mi un pai sa trag o linie..si o iau de la inceput.!


Sunt egoista?!
dar nu v'am cerut nimic, nu v'am furat nimic..!
Deci nimic e al vostru! Eu am totul!
Ma pun in pat cu pumnul inca inchis.
Ma joc cum pot.. dar am ceva ce multora dintre voi va lipseste:
-un suflet cald, plin de iubire..
Si imi fac plinul in fiecare zi, in fiecare noapte..!
Oricum ..lumea asta nu mai duce nicaieri!
Mereu voi ramane doar eu cu mine!