luni, 1 februarie 2010

pour elle!


Asta este pentru tine, Gabriela!


[..] inima..
Nu stiu daca iubim cu ea..! Dar.. asa se spune, nu'i asa ? Aproape de fiecare data cand iubesti, sfarsitul doare. Cu cat doare mai tare, cu atat se spune ca ai iubit mai mult, sau invers..! Uita'te la mine.. nu ma cunosti.. sau poate ca da..! Tu stii cat de tare a lovit inima mea? stii! pentru ca si tu ai una la fel! Povestea trista s'a terminat, povestea noua acum incepe, acum cand iti pui mana in partea stanga a pieptului si o simti, o intelegi si nu vrei sa se mai loveasca si zambesti pentru ca stii dom'le, e clar! Daca nu s'ar mai lovi.. EU,TU,NOI nu am mai trai, nu am mai zambi, nu am mai iubi..!
Fericirea..e cea mai curajoasa responsabilitate, asa ca se cuvine celor puternici! Celor care stiu sa isi asume anumite compromisuri, celor care stiu ca in viata nu totul iese exact asa cum isi doreste, pentru ca daca s'ar intampla asta.. unde ar mai fi farmecul vietii? unde ar mai fi lupta asta continua pe care o dam cu viata? daca totul ar fi perfect.. unde ar mai fi imperfectiunea? unde as mai fi eu? o inima imperfecta duce la o viata perfecta.. pentru ca stii ca ai pentru ce si pentru cine sa lupti, stii ca e cineva acolo cu o alta inima care bate de infinit de ori mai tare atunci cand sunteti impreuna..!
Se gandeste la tine! Trebuie sa stii asta! I'ai ramas acolo..infipta bine in aorta principala..
Apoi apar eu.. care regret ca mi'am construit fericirea.. pe suferinta ta!
Iar eu.. de data asta nu mai contez! Tot ce'mi doresc e sa va vad bine..!
Se spune ca timpul le vindeca pe toate, sper doar ca timpul sa treaca mai repede ca tu sa zambesti din nou.
Si sper sa ai puterea sa ma ierti.!
Iar daca ma vei intreba vreodata: de ce iti bate inima asa de tare?! am sa'mi permit sa'ti raspund printr'o alta intrebare : tie nu ti'a batut la fel?!