miercuri, 3 februarie 2010

Pana la.. ea!

Intr'un fel, pe care nu indraznesc sa il marturisesc decat in clipele de maxima sinceritate, pe cei pe care i'am iubit cu adevarat ii port cumva in sufletul meu si acum, iar pe cei de'a caror atingere m'am dezis, m'am desprins definitiv si i'am uitat de tot, o data cu constatarea ca nu a fost decat o fundatura, un drum gresit, o paguboasa fuga de singuratate, o slabiciune de'o vara, sau de'un an..
Si stiu multe. Doar ca nu ma ajuta. Iar lucrurile par sa curga in sens invers. Iar eu raman blocata si privesc cum trec toate pe langa mine, cum se departeaza , cum ma lasa legata de un pat mult prea mare.
Si recunosc multe. Doar ca nu mai fac fata.
Apoi..apare ea ! Din nou, din nou.. si din nou!

* Ma suna in dimineata asta.. cu un optimism in glas, incat nu am avut cum sa nu zambesc!
Si continui sa o fac.. cand imi amintesc cum a inceput conversatia! :))
Ceva gen : "Un barbat la o librarie.. intreba vanzatoarea ..
- Fi'ti amabila.. M'ar interesa sa cumpar cartea " Superioritatea barbatului fata de femeie".
- Domnule.. pentru utopie si sf ..urcati la etajul 2 ..va rog! "
Iar apoi.. dupa ce s'a mai amuzat cu mine (pentru a nu stiu cata oara) , incepe sa turuie.. ca este nu stiu unde, ca nu poate acum sa vorbeasca mult.. dar ca ma suna diseara!
Si ramai mut.. cand vezi atata energie!
Si daca ma uit in oglinda.. o vad langa mine! Daca am sa caut cuvantul "prietenie" in DEX .. am sa gasesc o poza a noastra! Si daca am sa mai plang.. are sa'mi ofere umarul ei ( dupa care imi va da una peste cap ca i'am murdarit bluza de rimel ) . Hihi. Dar .. de ce sa mai plang?! Nu mai vad nici un motiv.. pentru care sa'mi sec ochii de frumos! Am iubit si iubesc orice si pe oricine, pentru simplu motiv ca merita iubire..
Si imi vad iubirea cum se transforma in "everything" si imi curge prin simturi! Si.. ea m'a invatat.. sa iubesc indiferent de orice alt sentiment! M'a invatat, ca pentru orice sentiment.. exista un cuvant! Cum si pentru orice cuvant.. exista un sentiment!

Dar nu mai exista timp pentru mine! Nu mai am timp sa o strang in brate de 95 de ori pe secunda, nici sa ii zambesc de un milion de ori intr'o luna in care nu e timp deloc. Nu mai am timp sa fiu eu, mereu acolo, fara sa stiu cum si de ce..
Si mereu ma intreb.. Ea cum de isi gaseste intotdeauna timp sa ramana acolo?! Este incredibila!


Si acum, ceva care o sa'i placa mult: Jasminuts`.. esti gratioasa foc! :))
[ Iti multumesc pentru tot! ]
t.i.