sâmbătă, 23 ianuarie 2010

De aceea.



Pentru ca multi se ofera sa gandeasca in locul meu , dar nici unul nu se pune in locul meu.
Pentru ca lupt sa'mi ordonez amintirile si sa le clasez dupa nivelele de importanta.
Pentru ca pasesc in ziua de maine, precum alearga trenul orbeste in smoala noptii.
Pentru ca de multe ori am senzatia ca am prins talcul vietii si al drumului spre viitor , dar ma trezesc la fel de dezorientata si dezamagita.
Pentru ca ma chinui sa prind rostul anilor petrecuti pana in prezent.
Pentru ca nu sunt ceea ce as vrea sa fiu.
Pentru ca mi'as dorii sa fiu intelepciune tot mai des.
Pentru ca as vrea din a mea neputinta sa ies.
Pentru ca iubesc.
Pentru ca imi este atat de dor.
Pentru ca nu sunt " the only one".
Pentru ca doar intr'o pereche de brate ma simt acasa.
Pentru ca vreau sa fiu inteleasa pe deplin.
Pentru ca nu vreau sa spun "la revedere" .
Pentru ca doar tie pot sa'ti ofer tot ce simt.
Pentru ca nu stiu sa traiesc fara tine.
Pentru ca simt ca ma inec in propiul vas cu apa.
Pentru ca totul a inceput printr'un joc..dar nu vreau sa se termine ca un joc.
Pentru ca simt ca nu prea mai vrei sa'mi vorbesti si ai da orice sa'mi ocolesti intrebarile.
Pentru ca sunt mai mult semne de intrebare.. decat de viata.
Pentru ca in usa mereu imi bat aduceri-aminte.
Pentru ca in somn deja nu mai vad un prieten.
Pentru ca demult totul era perfect.
Pentru ca strig nevoia de tine.
Pentru ca doar tu esti un inger atat de perfect.
Pentru ca imi e dor de glasul bland sau rasul tau frumos.
Pentru ca am nevoie doar de un miracol.
Pentru ca daca m'ai lasa, te'as intelege asa cum doar tu poti sa te intelegi.
Pentru ca doar alaturi de tine tin infinitul in palma si eternitatea intr'o ora.
Acum .. te mai intrebi de ce plang?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu