sâmbătă, 1 mai 2010

cuatro.

Nu'mi venea sa cred cand l'am vazut azi! Ochii aia frumosi.. acum pareau o cafea dizolvata. Si prin venele alea, odata colorate, acum nu mai trecea niciun simt. Si mi'am amintit brusc, cum am calcat peste inima lui si mi'am frecat piciorul, ca si cum as stinge o tigara. El a fost tigara mea. Acum, inevitabil, sa consumat. M’am inecat cu fumul lui, m’am ars cu scrumul lui, acum tot ce a ramas e un filtru cancerigen care imi produce mila.
A trebuit sa plec..
Ultima tigara se stinge acum de la sine, in timp ce'mi admira goliciunea sufleteasca. Niciodata n'am fost buna la cuvinte, n'am stiut ce sa zic la momentul potrivit. Am stiut doar sa imbratisez si sa iubesc nebuneste, sa sarut si sa simt. Dar nici macar asta nu mi'a mai ramas, de cand am plecat. Sunt goala pe dinauntru, si nu pentru ca nu mai este el, ci pentru ca m'am ratacit in mrejele alter-ego'urilor mele. E periculoasa treaba, sa ai personalitate multipla, si de fiecare data sa fii altcineva. Dar nu asta mi'am dorit?! Sa fiu altcineva?! Sa simt altceva?!
Si totusi, tu asta de acum, tu de ce mai stai?! Tu ce mai astepti?! Crezi ca o sa imi revin asa, de parca nimic nu s'ar fi intamplat in viata mea?!
Ma pufneste rasul.
Tipic. Tipic sa radem de replicile noastre sordide, aruncate doar ca sa fie acolo si ca sa ne dea un fals sentiment de siguranta.
Ce siguranta, copile, cand eu stau pe pervaz asteptand sa tresar si sa cad?! Eu cred! Nu cred, sunt sigura. Tot ce mi'a mai ramas acum e sa scriu porcarii d'astea lamentabile si sa esuez in tot ce fac, pentru ca oricum sunt un nimic. Nu ca tu n'ai fi la fel ca mine. Sau, nu neaparat ca mine.. Asta e alta problema!
Asa ca ultima tigara se stinge de la sine, o data cu ultima privire aruncata asupra ta. Dar ma pot pune eu cu "destinul" scris in stelele tale imaginare?! N'ai decat sa'ti deplangi soarta mai tarziu.. M'ai enervat si inca o faci atat de mult!
Mai bine baga'te in pat langa mine si cuibareste'te la pieptul meu. Oricum nu ne'a mai ramas nimic! Asa ca.. mai poti ramane doua minute, apoi poti sa pieri!
Te voi cauta eu pentru a'ti spune unde te'am scrumat ultima data!

2 comentarii: