duminică, 2 mai 2010

Si daca v'as.. in..?! :>


Ce insemnare isterica imi vine sa scriu, vai vai!!! Nu suport sa ma enervez din aspecte tehnice ale vietii, s'a inteles?! Deci nu suport. Tampitilor. Ca sunteti mai multi, ca de obicei. Asta chiar este ultima data cand ajungem aici; stiu ca nu e clar inca, dar va fi. Adica tot eu sa'mi tai singura curele din pielea de pe spinarea mea, ca'n basmele alea nebune?!
Inteleg ca rad destul de mult, dar deja mi s'a parut.. culmea secolului, ca mi se cere sa ma amuz fix cu aia care m'au disperat acum. Si'nca sa radem stilat, asa, ca doar avem pretentii. Gluma a mers prea departe, dar nu'i problema, eu pana maine imi rezolv situatia si niciodata, niciodata nu'mi va mai pasa. Chiar nu!!!
Aaaaa, dar stai! Ha-ha, cat de tare, mda. Au aparut si alte aspecte, nu doar alea tehnice. Well, deci sa plangem, totusi. Si sa murim singuri, dar cu prostia in brate.
Din ce in ce mai clar, totul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu