marți, 4 mai 2010

Un trocito..




Tu.. esti de toate!
Mai putin ceea ce chiar esti, pentru ca asta nu poti fi.
Intr'o alta lume treaba asta ar fi trista.
In lumea mea in care nu conteaza, nu conteaza cum este. Bine ca este!
Care tu?! Tu.
Nici eu nu stiu..
Nu stiu daca te cunosc. Nu stiu daca te'am cunoscut vreodata sau daca voi avea ocazia sa o fac. Nu stiu daca esti un vis.. dar eu stiu sigur ca te'am visat. Nu stiu daca esti un sunet.. dar eu stiu sigur ca te'am auzit. Nu stiu daca esti o culoare.. dar eu te'am vazut. Nu stiu daca esti un fior.. dar eu te'am simtit.
Mi'ar placea sa te invit la o limonada! Stii?! Facuta din lamaile acelea cu un miros dulceag, deloc strident, dar un pic intepator!
Limonada nu ma poate face decat sa visez, sa zambesc, sa ma incrunt putin si sa imi revin!
Ce faci?! Vii?! Mi'ar placea sa te vad si pe tine cum zambesti..

* Track day : Un trocito de cielo - Jaci VelasQuez!
Listen. :*

Un comentariu: